Ta vara på dagen.



Detta är ju för sorgligt.!
Världen är så jävla sjuk så det finns inte.
Vet att detta hände för ett tag sedan men jag kan sluta kolla på detta och verkligen känna hur hennes vänner och familj känner sig.
Jag kan bara tänka mig om det händer någon av mina närmsta vänner eller familj någonting.
För det är det jag tänker när jag ser sådant här.
Fan om det är någon idiot som tar mina hjärtan ifrån mig.
Hon dog för att hon var för fin.
Finns det något sjukare? 16 år!

Det är verkligen sant, denna meningen
Ta vara på dagen med dina vänner/familj imorgon kan det vara försent
Och tänk aldrig, " Det händer aldrig mig någonting"
Någon dag händer någonitng och då är det försent.!







JAG ÄLSKAR ER



Kommentarer
Skickat av: Therese

Hej tjejen. Läste detta inlägget och blev intresserad, har läst om Therese innan och nu sökte jag upp hennes blogg. http://thresrojo.blogg.se/



Puss

2009-06-28 @ 12:40:45
URL: http://mtj.blogg.se/
Skickat av: eja

så jävla hemskt:(

2009-06-29 @ 11:17:54

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0