Sovmorgon?

Godmiddag.
Sitter på jobb nu och har rast till tolv.
Skriver en snabbis om hur min morgon har varit.

Patrik väckte mig vid sex och skulel säga hejdå älskar dig så sa jag till honom för jag hade glömt att ställa min klocka igårkväll så sa jag att ring och väck mig, ringde gubben? NEJ
Tjugo över ringer jobb "Godmorgon" SHIT snabbt på med kläderna och håret i all ruffs skit i det!
Kom hit vid halv började kvart över så det var ju inte så farligt men jag hatar att stressa på morgonen.
Nog om det.

Vädret är fint och ikväll ska jag försöka mig på att göra en fin middag till Patrik han har match idag så lycka till te honom.
Blir det inget Borås i helgen så ska jag vara med Malin på lördag och på måndag blir det hem till Michaela !
Är ledig heela helgen ska bli skönt.

Kommentarer
Skickat av: Carro

KLANT!! ;)

2009-06-03 @ 17:30:56
Skickat av: eja

sötnos

!!!

2009-06-03 @ 22:10:27
Skickat av: eja

längtar tills vi ses!!!

2009-06-03 @ 22:11:45

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0