Sömn och Pizza

Godkväll, idag har det vart jobb igen ja 7-16 och jag har varit riktigt trött hela dagen så när jag kom hem så kollade jag på Top Model och sedan gick vi in och la oss i sängen och där decka jag av och sov till sju när Carro ringde och väckte mig,

Efter det så blev det en pizza men orkade inte alls mycket, vet inte vad som har hänt jag äter ofta tyvärr men inte så mycket. Vet inte om det är bra eller dåligt.

Nu ska jag ta och lägga mig jobb imorgon fast en kortis 7:15 - 12:15 sedan efter det skall jag nog träffa Fredrik om han inte har glömt bort det..

Jag har förrästen hittat en klänning jag vill ha ja jag får se i slutet på månaden när nya lönen kommer i och för sig så kommer ju skatte pengarna i mitten av nästa vecka. Ska FÖRSÖKA lägga de till Thailand.





Kommentarer
Skickat av: .sandra

Det är bra att äta ofta. Om du äter bra saker vill säga, och inte bara går och småäter titt som tätt. Men typ det vanliga, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kanske ett litet mellanmål till, beroende på när du åt middagen.

Äter du ofta, och då bra saker, inte kakor och godis, så håller du blodsockret på en jämn nivå. Vilket gör att du inte blir sötsugen bla. Och så slipper du ju känna den där vrålhungern.



Något att änka på är att man ska äta lika många kcal som du gör av med. Då mår du både bra och behöver du inte gå på några mirakelbantningskurer eller så, såvida du inte äröverviktig, vilket du INTE är! Sedan ska man ju såklart inte vara stenhård mot sig själv och räkna varenda kalori. :D



du kan räkna ut hur mycker kcal du gör åt med och hur mycket du då behöver äta här

http://www.uppladdningen.nu/uppladdningenwww/main.nsf/page.items.www/92BDB88ACB662CE7C1257050004CDF59?open

om du skulle vilja. :)

2009-06-05 @ 10:37:14
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: Fredrik.S

Ja du fick träffa mig nu. Vet du blev så glad hehe

2009-06-05 @ 18:17:28

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0