Sommarshopping!

Igår efter vi vart på Gröningen så kom Patrik och hämta upp mig i Helsingborg för att vi skulle åka vidare till Väla och kolla lite.
Och som vanligt så kommer inte jag tomhänt därifrån.

Som jag sa till honom
-  Du kan inte ta med dig mig hit för att du ska kolla på lite saker
Vadå?
Ja det är ju bara jag som handlar

Men åter igen det jag handlar kostar inte så mycket.
Längtar jättemycket tills på fredag för då ska Patrik och jag gå på bio och han ska överraska mig med antingen Transformers eller Änglar och demoner. Vi får väl se vilken han väljer.


Fint att man är solbränd :)





Bandet på klockan är mellan brun färg syns inte men så är det iallafall..




Kommentarer
Skickat av: camilla

ååh snygga saker! :D



sv. visst är det härligt med klippor?? det är sommar :D

2009-07-01 @ 09:31:43
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: mamma

Spara det lilla du handlar för till kärvare tider istället!

2009-07-01 @ 10:06:37
Skickat av: eja

fina saker:)

2009-07-01 @ 20:58:24

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0