Sommardag.

Förlåt för dålig uppdatering


Igår så åkte vi hem till Patriks mamma och solade badade i deras pool
Badkrukan Patrik vågade inte bada så jag badade med hunden och han tyckte det var jättekul fast mest tyckte nog jag för jag stod och skratta åt hans kaninskutt rakt ner i vattnet.







Efter Patrik hade vart ute och sprungit då skulle han bada men det tog nog en kvart eller någonting innan han hoppade i.
Det kom meningar som " Varför luktar man i naveln" " Det är en hummla där nenni"
I med dig för helvete!








Kommentarer
Skickat av: .sandra

Skönt med pool! Hade jag gärna haft en! :D

2009-06-29 @ 14:18:37
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: Fredrik.S

De ser inte helt fel ut att bada där allså.

2009-06-29 @ 17:52:06
Skickat av: eja

det ser skönt vilken bakkruka patrik är heheh!!!

2009-06-30 @ 08:07:27
Skickat av: mamma

JAG VILL OXÅ HA EN POOL!!!!

2009-06-30 @ 08:27:43

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0