Sommar och soool på gröningen

Gooodeftermidag!

Idag har jag spenderat dagen vid havet med Michaela.
Åkte in vid tio i ett och mötte upp henne istan och vi gick direkt till gröningen tog av oss kläderna och steekte i solen.
Vi var riktiga turister måste jag säga, vart vi än gick så åkte kameran upp men det är väl bra på ett sätt för då finns det minnen kvar.
Efter att vi legat där och solat så gick vi in till stan och kollade lite sedan blev det en glass på 7-eleven vi skulle fikat men det var fullt och där det ej var fullt där var det skugga hehe.

Vi träffade en älg också jättetrevlig michaela fick till och med klappa honom medans jag var livrädd :)
















Tack michaela för en kuuul dag verkligen vad jag behövde!


Kommentarer
Skickat av: Anonym

sånt behöver man göra nu på sommaren komma iväg och bara njuta och leka lite turister:D synd det är så långt mellan oss, annars hade det kunnat bli oftare. men tack själv för i grår jennifer:D

2009-06-30 @ 08:04:59

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0