Olycka.

f

Om ni nu undrar varför dammsugaren står så där mot köket så kan jag berätta för er att det hände ju en olycka häromdagen.
Tänkte dra den lite snabbt.

Jag skulle diska grill gallret i diskhon/kon och där stod jag och öste med vatten från kranen gick ju skitbra!
Gick sedan därifrån och kom tillbaka då jag såg att det var vatten ändå ut till matbordet.
Fick panik
Hämtade alla våra handdukar och började torka, sprang in till grannen för att fråga om han kunde hjälpa mig att torka under bänkarna och under vattenrören, ingen som är hemma.
Ringer till Carro, hon har ingen bil, ringer till Maik så han får komma.
Patrik var nämligen och tränade fotboll.
Det visade sig då att säkerhetsgallret i diskhon/kon var inte kopplat så där har jag ju öst i vatten så det har runnit rätt ut på golvet.

Dammsugaren står där för det måste bli torrt längst in och frågan är hur mycket vatten har runnit under golvet.
Nu vet nui varför dammsugaren står där och blåser ut luft.

Någon kommentar om detta ?


Kommentarer
Skickat av: eja

glömde du stänga av kranen?

2009-06-13 @ 20:15:19

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0