Kärnan Helsingborg.

Godeftermiddag.
Idag har jag jobbat till 12:15 sedan så kom Fredrik och plockade upp mig och vi åkte hem så jag fick äta lite sedan bar det av till Helsingborg.
Vi fick för oss besöka Kärnan som ligger mitt inne i Helsingborg.
Ni som inte bor här nere har kanske inte en aning om vad det är, det är ialalfall ett gammalt "slott" dem använde när Skåningarna krigade mot Danmark.

Bilderna är absolut inte bra det är från mobilen fortfarande.
Vädret spökade med oss ena stunden regn andra stunden sol, och mitt inne i Helsingborg blåser det ALLTID.

Orkar inte skriva men på dem första bilderna är vi en bit på väg upp och slutet av bilderna är vi längst upp.
Och ni nu som läser som bor i Skåne som tycker att detta är ingenting så måste jag säga att jag har alltid velat gå upp dit men när vi har vart där så antingen finns det ingen tid eller så har det glömts bort så nu äntligen!













Här har ni DANMARK ;)






Bild från Google.se


Kommentarer
Skickat av: michaela

snygga ni är:D

2009-06-05 @ 18:21:32
Skickat av: Fredrik.S

Jag är alltid snygg de vet du ju;) De var trevligt. Länge sedan man var uppe i Kärnan. Synd att man bara var tvungen att följa med in och shoppa lite granna ;)))

2009-06-06 @ 11:15:35
Skickat av: camilla

uuh va de blåser. skulle aldrig våga mig upp där!

2009-06-08 @ 20:21:14
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0