Hard work work

Nu har jag duschat och jag är mätt som fasiken.
Patrik ligger avdeckad i soffan framför 2/1 men nej förrästen nu hör jag att scrubs börjar.

Ska lägga mig nu tänkte jag jobb imorgon igen 7-16 det är så skönt att göra någonting vettigt om dagarna och att det sen lönar sig, fy fan när jag gick hemma den månaden när jag slutade på Nils Hanssons om ni vet. SKITTRÅKIGT fanns ju ingenting att göra man glodde bara på tv tex " Våra bästa år ".

Maten ikväll blev grillat och potatissallad mumsigt gott var det.
Den elgrillen var verkligen skitbra fattar inte att vi inte har köpt en sådan tidigare, tips om ni bor i lägenhet och inte har gräsplätt köp en sådan direkt.

Godnatt allisammans

Vill bara skriva en notis till mig själv
Gymkort nästa månad!

Kul bild va ? Märker ni någonting?





Kommentarer
Skickat av: jonte

godnatt:P

2009-06-04 @ 00:05:39
Skickat av: Fredrik.S

Du skulle ha haft min elgrill som jag hade innan;) Snygga glasögon vännen lilla ler

2009-06-04 @ 00:09:18
Skickat av: mamma

vad är det för fel på "Våra bästa år"!!!! När har du skaffat dig brillor? Du hade ett par när du gick i 3-4:an, minns jag.

2009-06-04 @ 10:07:56
Skickat av: eja

vad smart du ser ut eller smartare:D

2009-06-04 @ 14:52:36
Skickat av: Anonym

glasögon! du passade i de! :)



neeej. tentan gick verkligen röv. :(

2009-06-04 @ 17:44:51

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0