Godmorning.

Igår vart det jobb 7:15 - 12:15 och när jag kom hem så var det ut i bikinin och förbättra solbrännan lite.
Riktigt stekhett igår 26 grader i skuggan sa någon. Har ingen aning mer än att det var  varmt.
Idag verkar det inte bli sämre redan snorvarmt ute och jag ska sätta mig och sola.


Denna vecka kommer jag inte skriva mycket eftersom jag jobbar såpass mycket så det är ingenting annat som händer.
I helgen är vi båda fria så då kanske vi åker upp till Borås min babysister fyller år (17Juni men då jobbar jag)
Och jag ska få en cykel utav mormor, Perfekt!

Nu ska jag ut i solen och sedan går jag till jobb vid 14 till 22.

Ha en bra dag allisammans





Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0