Fitterinivå

Efter allt jag gjort för dig, så gör du så här?
Det kallas IDIOTISKT.
Vi har vart vänner sen jag vet inte när, ALLA minnen tillsammans
Jag trodde verkligen på dig från början, att du kommer bli en bra .....

Och det bästa med allt var att du själv sa att det är skönt jag vet att jag har dig, och NU har du vänt mig ryggen totalt utan att jag ens gjort någonting ?
Vet att jag sagt att vi glider ifrån varandra men jag har ALDRIG skitit i dig.
Jag försökte hjälpa dig att hitta ett jobb när du inte hade ett, jag var alltid glad när jag pratade med andra om att du väntar ALLTID.
Du kunde åka 22 mil förbi här men inte hälsa på?
Det här kallas tacksamhet.

Ska bara tillägga.


Nu kommer det ur munnen att det finns folk som stöttat mer. Hoppas det är dem som har sagt "jag borde ha barn före henne" Nu kan du inte supa mer med mig" Hoppas det är dem som har stöttat den tös som är gravid. Fina vänner hon har...



Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

De låter ju inte som en bra vän de där allså. Jag tror jag kan lista ut vem de är med. Hoppas ni har de bra du och pojken. Kram

2009-06-01 @ 18:06:02
Skickat av: Isabella

gumman du förtjänar en bättre vän <3

2009-06-01 @ 19:11:22
Skickat av: nicke

livet är fullt av besvikelser, är det ngn av de personerna jag tror du syftar på så menar personen säkert inget illa av att inte hälsa på om hon brummade förbi skåne ska du se :) take care jen

2009-06-02 @ 02:21:17
URL: http://autoerotic.blogspot.com
Skickat av: sara

Det är faktiskt Magnus, Angelica som stöttat mig allra mest det borde väl du veta.

2009-06-03 @ 10:07:04

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0