Födelsedagspresenter.!

Vet att jag är alldeles för tidigt ute men jag måste skriva ner allting jag önskar mig för annars så glöms det bort
Och vart är inte bästa stället att skriva ner saker och ting, jo på bloggen för då kan  man alltid gå tillbaka och kolla.
Skriver jag det på ett papper nu så är det borta inom en vecka.

  Pengar
  Presentkort hos Frisören
  En stor gammeldags spegel
  Pengar till Thailandsresan
  Greys Anatomy Boxarna
  Bärbar dator

Har kommit fram till att jag önskar mig pengar så jag kan köpa dessa saker själv haha.
Det med frisören är att jag ska göra håret ljust igen men tänker inte köpa blonderingsmedel på tex H&M, nej det blir frisören om det blir något.






Kommentarer
Skickat av: emma

Du fyller 20 nu va?:D

2009-06-03 @ 10:36:30
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Skickat av: mickis

en mini pc har jag önskat mig så man kan ligga med den över allt:D

2009-06-03 @ 22:13:50

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0