Fashion Against Aids




Jag är nog lite efter för jag hade inte en aning om att dem hade en sådan här kampanj på H&M.
Anatar att jag inte alls behöver skriva vad som försigår.
Funderar faktiskt på att köpa N.E.R.D ´s linne inte för att pengarna går till Aids forskning eller liknande för jag tror inte att mer än hälften av pengarna kommer fram utan just för att den är så jävla snygg!
Vilken har ni köpt eller kan tänkas köpa?



Katy Perry  -   Tokio Hotel




Cyndi Lauper  -  Dita Von Teese




N.E.R.D  -  Estelle





Kommentarer
Skickat av: .sandra

Du har nog så rätt i att det inte är så myket pengar som väl kommer fram till ändamålet. Men många bäckar små blir en stor å, som man brukar säga. :)



2009-06-02 @ 16:16:46
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: eja

snygga;D

2009-06-03 @ 22:12:43

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0