"afterwork"

Godmorgon, idag har jag sovit riktigt länge och skönt som fan var det.
12:50 vakna jag av att P ringer mig, var kanske dags att gå upp.

Lagom efter det så ringer Johänna och frågar om jag ska med och supa ikväll med jobbet, ja visst fast jag kan ej dricka så mycket ska upp imorgon och jobba. Men någon bir sjunker väl ner i denna värmen.
Vi var och solade igår och fyfan jag brände mig, klias så in i .... på bena och magen men det lägger väl sig.


Imorgon ska jag gå ut med Malin och det ska bli så kul var länge sedan vi träffades nu så  nu är det dags,
Klockan 18:53 kommer jag eller ja jag åker härifrån då :)

Nu ska jag ut och sola och vänta på att Johanna ringer så jag kan göra mig iordning.

Ha en trevlig dag.



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0