Vart är min tampong?

Ni som tycker rubriken var äcklig läs då inte.
Som sagt skriver allt jag känner.

Och nu så hittar jag inte min tampong ?
Den kan ju inte ha försvunnit uppåt eller?

'
Till något helt annat

Ush idag har jag vart hos tandläkaren inte kul.
Hade inga hål iallafall som tur var va det.
Dem tog bort lite tandsten bara vilket jag tyckte var väldigt obehagligt för det isa och hade sig.



Måste bara säga att vi satt uppe till fyra jag och Patrik och spela


Nu är jag på jobb och jobbar till 22 ikväll
Ha en fin kväll...





Kommentarer
Skickat av: eja

du måste gå till käkaren och koll om du inte hittar den för annars kan du få kraftig inflamation!!

2009-07-14 @ 15:42:39
Skickat av: malin

fyy stackare.. :( hoppas du får ut den ;) annars får du ringa gyn.. men den kan nog inte försvinna hur långt som helst :/

2009-07-15 @ 00:26:52
URL: http://fammakhzomi.blogspot.com
Skickat av: camilla

haha så där va de för mig en gång oxå. snöret hade vikt sig uppåt. :P men efter lite pill så! :D

2009-07-16 @ 09:13:06
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0