Värk

Fyfan tror snart att jag ska få andnöd.
Jag tror allvarligt talat att det är något fel med mig att jag har Cancer eller något vet att det är helt sjukt att driva om sådant men på allvar så tror jag att det är något som spökar för jag har ont någonstans var och varannan dag.
Och jag vill åka in på en hel undersökning men då måste man ju först gå till Vårdcentralen och dem är ju rätt så stränga där.
Fattar inte varför eftersom det är deras jobb att hjälpa om man är sjuk
Nu värker det på sidan av magen och sträcker sig på både bak och framsidan SJUKT!



Nu ska jag lägga mig för att upp och jobba 7:15 - 14-15 imorgon och är inte detta borta imorgon när jag vaknar så ska jag ringa till vårdcentralen och låtsas ha PMS!

GODNATT!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0