sup lugnt!

För det har jag gjort ikväll.
Nu ska jag lägga mig jämte mitt hjärta och hålla om honom och somna så fint.

Ikväll har det vart rätt så trevligt det var jag Johanna Fredrik och Lena.
Skitkul speciellt när alla hamnade i poolen förutom Fredrik som inte våga.
Roliga foton finns ju



Ursäkata stavningen ikväll klockan är mycket faktiskt











Nu ska jag fan gå och lägga mig jämte mitt hjärta
ursäkta stavningen om den är fel blev lite frö mycket jägermaister ikväll.
Kan förkölara lite snabbt imorgon,


Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

De ser inte helt fel ut allså. Shit vad alla skall festa på en torsdag. De var helt sjukt igår när jag jobbade i baren.

2009-07-03 @ 09:30:34
Skickat av: eja

ögg jäger då blir man så packad:

2009-07-04 @ 12:48:16

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0