Skolbänken igen!

Idag har jag vart riktigt ordentlig känner jag.!
Först var jag och lämnade tillbaka paketet med Skorna och Bikini överdelen för den var för liten, skall ha det men i större storlek så får se när det skickas hem.
Sedan efter det så gick jag till Arbetsförmedlingen för jag skulle kolla om dem kunde hjälpa mig med att studera till usk.
Blev vidareskickad till huset där "kommunens vuxenutbildning" ligger så in där på ett möte.
Jätte trevlig var hon, hon var också ifrån Borås.
Tyvärr så finns det inga platser förräns hösten -10 men jag jobbar ju så länge
Meningen är att jag vill bli Ambulanssjukvårdare.

Så nu ska jag ringa till min A-kassa och fråga lite saker.







Kommentarer
Skickat av: camilla

ambulanssjukvårdare låter spännande. :)



bord och stolar finns kvar. är du intresserad så är det ditt! ;)

2009-07-09 @ 15:36:34
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Fredrik.S

Duktig du är gumman. Hoppas du får de med jobbet som ambulansförare sedan då

2009-07-09 @ 15:42:09
Skickat av: eja

duktig flicka

2009-07-09 @ 19:47:31

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0