Sex i skogen?

Nej tack!

Fyfan vad det var mygg och flugor och skit.
Efter att P, Andy och Ingela hade sprungit så åkte vi hem till hans mor och tog ett "kvällsdopp" och sedan vidare hem till hans mormor och morfar för att hämta kålpudding och kåldolmar.
Vill även tillägga att jag passade Nova när dem var iväg. Någon fick ju göra det ;)




Och efter allt ståhejj så blev det en promenad inne i skogen på 3 kilometer vilket var både mysigt och jävligt äckligt.
Jag skulle ställa kameran på en sten då jag såg att det hoppade tusentals saker vid fötterna, Kan ni gissa vad det var?










Jag älskar dig av hela mitt hjärta det är du och jag








Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

Sexig i skogen är helt underbart allså. De kommer dagen du testar de med hehe.



Mysigt att gå i skogen om kvällen i Klippan med;) Kram

2009-07-02 @ 16:50:04

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0