Min släkt på 1700 -talet




Det här börjar ju likna någonting nu, nu har jag kommit riktigt långt bak.
Ända bak till 1700 året exakt och jag har hälften kvar som ni ser det är lite tomt på ena sidan har det också men det är jobbigt att få med alla årtal och allting så det tar lite tid, men jag tänker absolut inte släppa det.
Och tänk var coolt om man kunde få tag i ett kort någonstans i finland från 1700 talet.

Det är en rätt så liten bild men tänk att jag är bubbla nummer två längst ner i vänstra hörnet så det är ju några liv före mig :)



Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

De ser ju helt rått ut. Att du äns har orken till de fattar jag verkligen inte

2009-07-06 @ 19:29:31

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0