Liten tävling :)

Godkväll!
Ush det blev inget bra resultat ikväll, Elfsborg förlorade med 3-2.
Jag själv tycker att E-borg hade mycket mer chanser än H-borg.
Plus att dem vände i andra halvlek mot 2-0 till 2-2.
Vi hade jättebra platser som ni kanske ser på bilderna
När dem värmde upp här på den första bilden så tyckte jag det var pinsamt för dem springandes mot en.
Och sen kunde jag inte slappna av heller eftersom när spelet är igång och bollen är precis där vart man sitter så är ju TV-kamrena riktad dit. och där sitter ju
jag!
Men det var en rolig match faktikst.
Tack älskling!

Någon som kan gissa rätt på vem han till vänster är ?!



Det finaste laget.



Lite folk sådär





Kommentarer
Skickat av: mamma

Det är lite lik Patrik men det kan det väl ändå inte vara, eller....

2009-07-13 @ 09:51:03
Skickat av: dennis

det var skönt att hif vann i går hehee

2009-07-13 @ 13:18:43
Skickat av: Roger

Hahaha, HIF <3 <3 <3... Bästa laget och dom vann helt rättvist... ;) Båda Elfsborgs mål var ju målvaktstavlor av Pär... Så kom inte och säg att ni förtjäna det... :)

2009-07-16 @ 14:27:29
URL: http://www.stardustblog.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0