Hemma igen.

Tänker inte skriva mer om olyckan som hände igår kväll utan låter det vara, vi är hemma igen iallafall.

Lite uppdatering från helgen

Fredags:  Så jobbade både jag och Patrik till fyra så det var snabba ryck hem och packa för att sedan köra upp till Borås.
Hände inte så mycket mer där eftersom klockan blev rätt så mycket.

Lördags: Jag och Patrik åkte in till Borås för att shoppa, hittade ingenting till oss själva utan handlade present till Michaela och till mamma.
Snabbt hem för att göra sig iordning inför kalaset.
Klockan ett två kom dem flesta. Mycket trevligt.

'



Sen så kom Sara och hennes trevliga killa Oscar/Oskar hehe och vi satt länge och prata väldigt trevligt.
Efter allt så skulle vi åka in till stan för att sedan åka vidare hem till dem visade det sig.
Men då hände olyckan vilket var ett helvete, låna mammas bil och åkte in.
Fick smaka på pizza mumsigt!

Söndag: Upp tidigt för att fixa bilen vilket inte gick så vi fick låna min fasters bil  och köra ner till Skåne med så min snälla plastpappa får fixa bilen i Borås.
Hem snabbt och fixa iordning tårtan och oss själva för att sedan skulle Patriks familj komma.
Trevligt!

Så där har ni min helg ni kanske kan förstå att den var rätt så stressig menmen jag lever, upp imorgon och jobba 7-16 underbart.

Kommentarer
Skickat av: camilla

vad var det som hände?? :S



söta bilder! jättefin klänning :)

2009-07-20 @ 08:53:57
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: sara

Vilken tur att ni kom hem iaf, tack så mycket för kalaset gumman det var kul att ses :)Oscar tyckte också det var trevligt. Puss puss

2009-07-20 @ 15:00:47
Skickat av: Anonym

Låter som en helvetes helg men än då trevligt på samma gång. Hoppas du fick allt du önskade dig nu hehe. Kram

2009-07-20 @ 16:30:19
Skickat av: mickis

trevlig helg med lite skit också...hehe! hur gick det med bilen?

2009-07-21 @ 09:43:01

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0