Frågestund

I Brist på annat så hittade jag en person som svarat på dessa frågor så då gjorde ju jag detta också.
Har jag missat någon fråga så ställ jag svarar på ALLT och var nu lite roliga och ställ en endaste fråga- Tack.
Guuud så tråkigt.



Min senaste kyss betydde?   Hejdå ses efter fotbollen.
Jag pratar så jag glömmer bort vad det är jag pratar om
Jag avskyr när folk  Är falska
Min bästa vän är Sara
Kärlek är Underbart just nu
När jag borstar tänderna Tittar jag mig i spegeln och posar på olika sätt för att se hur snygg jag är. Förgyller min dag ;)
När jag lagar mat blir det skit och knappt någon vill äta den
Jag tänder på Ta inte ordet "tänder på " så hårt Patriks händer är något att hänga i granen HAHA!
Jag är rädd för mörkret, kan inte sova med ryggen bort mot dörren måste ha full koll vad som kommer in och ut.
Den värsta känslan är  Att behöva känna oro
Den bästa känslan är när jag får shoppa ;)
Jag är bäst på Allt? ne men koka färdiga nudlar kanske `?
Jag är sämst på Geografi " Är Stockholm eran huvudstad också, frågade jag Patrik bland de första gången vi träffades.






Kommentarer
Skickat av: Anonym

Vad sa han när du frågade om huvudstaden?

2009-07-31 @ 08:24:06
Skickat av: Lisa

jag tittar också mig i spegeln länge när jag borstar mina tänder

2009-07-31 @ 08:25:22
Skickat av: mamma

Tänk att han inte dumpade dig efter den frågan!!

2009-07-31 @ 10:49:20
Skickat av: Therese

Haha jag poserar också i spegeln när jag vässar gaddarna :D

2009-07-31 @ 11:31:23
URL: http://mtj.blogg.se/
Skickat av: Michaela

så smart agt om stockholm hahaha!

2009-07-31 @ 12:25:52
Skickat av: Cecilia

inte kan det va så farligt när du lagar mat hehe

2009-07-31 @ 15:11:22

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0