Dyrt och fint!

Godmorning!
Idag är jag ledig vilket är rätt så skönt jobbat hela veckan plus jobbar imorgon också sedan blir det fest på kvällen.
Det är sådan "parkfest" tvärs över gatan så dit ska jag Patrik Ceilia Maik Mamma och Michael.
En massa öltält mums!

Ikväll kommer Nova hit vi ska passa henne fram tills imorgon så vi får se hur detta ska gå ;)

Har glömt att visa vad jag fick av Patrik, var ju några som frågade det.
Armbandet, och jag säger inte vad det kostade :)
Tack älsklin ännu en gång, det används flitit är bara så rädd att jag ska göra sönder det :/





 

Kommentarer
Skickat av: Therese

Hoppas du inte söp morsan under bordet ;)



Vilken fin gåva, jättefint armband! vilken gullig man du har, Jen.

2009-07-31 @ 11:29:34
URL: http://mtj.blogg.se/
Skickat av: eja

fint, pilgrim eller?

2009-07-31 @ 12:24:53
Skickat av: Cecilia

Väldigt fint armband =) gillar det

2009-07-31 @ 15:15:48
Skickat av: totte

jaa vad fint

2009-07-31 @ 22:53:02

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0