Borås, Lördag

Godmorgon, idag är jag uppe med tuppen.
Idag kommer det en lite hög med folk roligast ska nog bli att Sara och Oscar kommer. Längtar
Patrik och jag ska åka in till Knalleland för att shoppa lite, har blivit en tradition varje gång vi är här.





Så nu tänkte jag gå ner och väcka honom för annars kommer vi inte hinna hem, tänkte försöka hjälpa mamma också med städningen och lite så.

Tack älskling för att du ville åka upp här, älskar dig!




2 år och 6 månader tillsammans.
Inte illa pinkat Älskling!




Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

Hoppas ni får en underbar dag idag. Synd man inte orka köra ditt. Jag är ju bara 7mil i från Borås idag sedan hehe. Samt har min bil med hehe Kram

2009-07-18 @ 09:33:22

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0