20 år och oskuld?

Njea, själv tyckte jag det var en rolig rubrik men jag vet inte..

Idag har jag jobbat 7-16 och det har vart en helvetes dag har var så jävla trött så jag vet inte vad
men nu är den över och en ny dag väntas imorgon.
Känner på mig att den här sommaren kommer springa iväg.

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller 20 heller ska bli nice!
Har kommit på en till sak jag önskar mig.

En sådan där sittmassage grejj som finns på Elgiganten vill faktikst ha den billigaste av dem för den var skönast tycker jag.
Helt otroligt va?



 






 

Kommentarer
Skickat av: mickis

oskuld hoppas jag inte att du är...:P

2009-07-07 @ 22:40:27
Skickat av: camilla

lät ju inte helt fel!! håller oxå på att fundera ut vad jag skulle kunna önska mig.... :P

2009-07-08 @ 11:44:37
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0