2008 i snabba drag

Eftersom jag har kasst minne så utgår jag efter mina inlägg här i bloggen under året.

JANUARI

I Januari har jag inte skrivit någonting så jag minns faktikst inte

FEBRUARI
I Februari längtade jag jättemycket till Thailand, vi tog sprutor och Bosse min katt som var i livet då skulle kastreras
Patrik fick en brors dotter Nova och jag blev tant Jennifer. När vi hälsade på henne första gången så vågade jag inte hålla i henne, hon var så liten och söt.Minns att jag jobbade den dagen då jag fick ett sms att det blev en flicka.
Vi hade även 1 år tillsammans Patrik och jag den 22-e Feb

     
                                                                   Ett av de första korten på oss tillsammans

( Går att förstora upp )



MARS

Min vän sara var i skåneland så vi gick ut en fredag i Helsingborg och som vanligt har vi alltid roligt.
Jag hade börjat älska glassen Vienetta efter att ha fått den första gången hos patriks mormor och morfar.

   

( Går att förstora upp )



APRIL

Det enda jag har skrivit är om Thailand. Det var ju också den stora händelsen i april.
den 1/4 så var vi på Landvetter flygplats och jag var jätte nervös. Planet skulle gå 12:05 tror jag men vi kom inte iväg förräns vid 14.
Hela semestern var underbar varenda dag så njöt jag tror patrik tyckte om det också han klagade ofta på att det var för varmt, Killar!
Vi var ute på utflykt och åt i princip kyckling med sötsur sås och patrik minns jag inte det var lite olika var gång.

        

( Går att förstora upp )



MAJ

Inget speciellt hände här fick reda på att jag ska upp till Borås och jobba över sommaren juni juli augusti och jobba på Björkhaga äldreboende minns hur ledsen jag var över att jag skulle få vara utan Patrik.



JUNI

Patrik lämnade mig uppe i Borås mitt jobb började men innan det så var vi på en vistelse i Danmark och gick runt och hade det mysigt.
Min kusin Jessica fyllde 19 hon tog studenten också tyvärr så var vi inte där
Vi var på Johannas patriks kompis flickväns student där vi efter all mat och dryck gick ut på krogen förutom patrik som stannade hemma och var ordentlig :)
Min lillasyster Michaela fyller
Jag hade nog för första gången en lugn fruksot utomhus med min lillasyster Mollie
Tappade bort Mollie på köpcentret Knalleland i Borås men hittade henne till slut, obehagligt.

    

( Går att förstora upp )



JULI

Jag fyllde 19 år den 17- och den dagen "firade" jag med Sofie vi var inne och kollade på EMD, tyckte faktiskt dem var bra.
Dagen efter så kom Patrik och den dagen firade  jag tillsammans med några vänner. Tyckte det var roligt att Sara och Johannes kom från ängelholm.
Jag var ofta vid sjön med syskona dem skulle ju tvunget bada
Jag och Patrik var i Göteborg på shoppingrunda
Tappade min telefon på gatan i Borås men fick som tur var tillbaka den någon timme senare.
Såg även Amanda Jensen och Adam Tensta och Rydell & Quik  denna sommaren.
Det var Novas dop den 27 hon hade en jättefin dopklänning som hennes mormor hade sytt

      

( Går att förstora upp )



AUGUSTI

Kom hem igen från jobbet i Borås och det var så skönt att få sova i sin egna säng igen
Patriks syster och jag bestämde oss för att boka biljett till Ladies Night
Vi fick bytt vpra fönster i lägenheten vilket var väldigt irreterande för dem kom vid 06:30 har jag för mig.
Bosse min katt fick avlivas och det var jättejobbigt för mig för han var speciell.



( Går att förstora upp )



SEPTEMBER

Jag vann discobowlingen som var tillsammans med Patrik, hans syster och Andre.
Patrik och jag fick för oss att vi skulle börja banta vilket resulterade i att det höll sig i ca två-tre dagar sen var godiset på plats igen.
Min lillasyster Mollie fyller år samt  morfar fyllde 70
Det var kräftskiva uppe i Borås och så klart att vi var där roligast under kvällen var nog mammas och deras granne Juha och min faster Mathilda

   

( Går att förstora upp )



OKTOBER

Patrik klippte av sig håret och jag fick göra det för första gången det blev riktigt bra så skaffa aldrig lite längre hår igen älskling
Var på företagsfest nere i malmö och hade jätteroligt. tyvärr inga bilder.
Patrik tog med mig ut och åt på våran 1år 6 månaders dag

 

( Går att förstora upp )




NOVEMBER

Jag tvivlade på Patrik var jätterädd att han skulle lämna mig, fattar inte varför jag höll på.
Jag var på Ladies night med Carro och Henrietta och det var skitbra, vill jag gå  på nu detta året igen.
Sara min bästaste vän fyller 20 år och det firade vi såklart jag hade jätteroligt
Årets förstsa snö kom och jag blev glad

     

( Går att förstora upp )



DECEMBER

Fick mitt dröm jobb här i klippan blev oerhört glad för det är detta jag vill jobba med. Äldre.
Var på ungdoms sm här i klippan mina kusiner markus och Thimmmy tävlade grattis markus till silvret
Vi var även på julskyltningen i ljungbyhed vilket var jättemysigt förutom att det kändes som man hade köld skador på fötterna
Kevin som jag höll på i idol vann
Vi slog in alla julklapparna tillsammans var lite problem vem som skulle slå in och vem som skulle skriva till vem det var till, men det gick bra till slut.
Älsklingen fyllde 22 år och han fick massor av fina presenter
Och julen firade vi hos mamma och dem uppe i borås vilket var roligt eftersom jag inte träffar dem så ofta och sen den 26-e här i skåne

    



Så jag får hoppas på att 2009 blir lika bra som 2008 har varit.

Hoppas erat år har vart fint!

Kommentarer
Skickat av: sara

Har vart ett fint år darling och jag vet att 2009 kommer bli ännu ännu bättre :D

2009-01-07 @ 15:49:12
Skickat av: Malin

Det har varit jättekul att lära känna dig detta året. Nu får vi se till att hålla kontakten och ses ofta. <333

2009-01-09 @ 10:30:27
Skickat av: michaela

heej:) det var ett mysigt år hoppas ni får ett lika fint 2009 men det torr jag säkert:)

2009-01-09 @ 10:38:13
Skickat av: syster

hoppas att 2009 blir ett bra år nu då :) O så får vi se till att synas mer det här året :D tycker diu inte det ? :) <33

2009-01-09 @ 12:17:52
Skickat av: .sandra

Där ser man. :D Då kan jag ju länka dig också. :)

2009-01-10 @ 11:56:21
URL: http://ordavsandra.blogg.se.
Skickat av: kristoffer

tänkte bara säga att din 2kompis" sofie är en ful äcklig skabbig skata ;D

2009-01-19 @ 12:43:09

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0