Michaela!

♥      Vill bara tillägna en liten rad till michaela som är en månad äldre än mig haha, träffade henne för ja kanske tre-fyra år sedan första gången. Väl en fest  när en kompis fyllde 20 då var mickan där så klart och som vanligt alltid lika glad, bästa var dagen efter när jag träffade henne bakis men ändå skulle dricka lite till.
Vi träffas ingenting nu och ändå bor hon i Lund som ligger ca 40 min härifrån.
Hon är en sådan där tjej som alltid är glad tycker jag och det gillar jag.
Så mickan nu får vi ta och ses snart det måste bli före din student ( Ja hon bytte linje och tappade ett år )



Och idag har jag även jobbat, 7-12:15 skönt med en kort dag.
Fattar inte hur jag kan ha det så roligt på jobbet ? men bra är väl det att man trivs och inte känner pest och pina varje gång man ska jobba.
Har glömt att berätta också att Patrik ska till tyskland tillsammans med sin mammas kille och kolla på fotboll " Hamburg" ja då ska jag också roa mig på något sätt.

Så nu ska jag vara ordentlig och gå ner i tvättstugan och kolla om det finns någon tvätt tid.

Kommentarer
Skickat av: eja

så FINT:D

2009-01-14 @ 14:57:20

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0