Lejon ?

Godmorgon överallt.

Inget ni behöver läsa men jag vill bara skriva att jag är väldigt intresserad av lejon :)
Tittade på ett program handlade om en kille han skulle göra experiment att komma så nära vilda lejon som möjligt.
Och närmast han kom var 6 meter, helt otroligt.
Plus att jag tycker det är nog världens finaste och ståtligaste djur



Nu är mamma och dem på väg till oss och patrik är på fotbolls träning så det blir jag som får städa. skitkul verkligen!
Skriver ikväll ska ta lite bilder på the family också.

Känner mig som fyra som skriver om lejon menmen

Vilket djur är er favorit?

Kommentarer
Skickat av: eja

dom e söta men farliga haha:D

2009-01-19 @ 11:31:07
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: kristoffer

de gör inget om du övar på städa (Y)

2009-01-19 @ 12:41:11

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0