Godkväll

Hej jag har inte skrivit nu eftersom jag har jobbat hela helgen lördags 14-2 och söndag 07-16 så har inte orkat.

Men i lördags förmiddag var jag på fotbollsturnering, Patriks lag Ösrta Ljungby spelade och kom faktiskt två det var riktigt roligt att kolla.
Vill faktiskt även kolla sen när dem har match ute på gräset.

Idag har jag vart ledig men jobbar sen resten av veckan,
har även beställt en massa foton. På fuji kan man beställa 100 kort och behöer bara betala för frakt vilket ligger på 29 kronor. Så nu har jag beställt jättemånga kort och tog även några förstoringar på vissa av dem.

På lördag kommer kanske min familj hit på besök michael min styvpappa ska mäta vårat kök så att det är klart. Längtar så.

Vad har ni gjort under helgen ?

Kommentarer
Skickat av: Malin

Jag har inte gjort någonting i helgen, mest sovit.

2009-01-12 @ 20:23:10
Skickat av: E.

Vart jobbar du jennifer? :D

2009-01-12 @ 20:25:20
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/
Skickat av: Anonym

Jag har jobbat o vart på fest, fast det visste du ju redan:) saknar dig gumman, puss.

2009-01-13 @ 23:06:54
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/
Skickat av: eja

jag har festat första helgen på lääänge fett ball:D vi får ses snart saknar dig!

2009-01-14 @ 13:11:05

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0