Godförmiddag

Vet att jag har sagt att vi har bara haft uppe på att åka utomlands till grekland eller något när vi är färdiga med vårat kök, men igår kom P utan att jag hade sagt någonting alls och sa.

P  -  Jag pratade med micke innan idag
Jag  - Jaha

P - Ja dem ska nog åka till Thailand nästa år
Jag - Åhh vad skönt jag vill också åka

P - A han frågade ifall vi vill åka med
Jag - SJÄLVKLART

Klart jag vill det, det är ju absolut ingenting bestämt men jag vill absolut åka tillbaka till Thailand och jag vet att micke har sagt att han är sugen på att åka dit så ja vi får se ett litet tag kvar, men det hade vart så underbart.
Sen i slutet på diskussionen så frågade jag patrik kan vi inte åka med ifall dem åker, ja kan vi nog sa han.


Så nu ska jag hoppa in i duschen för vi ska till Carro och Andre sen ikväll på lite partaj.
Ha det bra så länge

 någon som vart i Thailand eller någon som vill åka dit?

Thailand 2008




Vi i Thailand 2008


Kommentarer
Skickat av: eja

heeej! nej jag har inte varit där men skulle vilja åka dit:D

2009-01-31 @ 13:18:51
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: Pusssi

så vackert så skönt klart du tackar ja till en resa!! njut åt mig me,, sexi du e i bikini ;)

2009-01-31 @ 13:23:26
Skickat av: Fridawangfeldt

fiina ni vah!! <33

2009-01-31 @ 13:24:16
Skickat av: syster

åå, härligt det låter !:) vi också dit ju

2009-01-31 @ 13:25:10
Skickat av: Camilla

härliga bilder :)



sv. haha ja så pass e de nu ;) min egen värmlänning.

2009-02-01 @ 09:50:15
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: mamma

vadå 2007???? det var väl 2008 som du och patrik var i thailand!!!!

2009-02-07 @ 22:09:26

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0