Fynd

Måste bara berätta om i fredags vilka fynd vi gjorde.
Vi var på Centersyd i malmö och shoppade.
Jag handlade en skjorta ett par skor en tunn puma jacka/tröja ett par jeans och patrik handlade en t shirt en jacka och en skjorta.
Det bästa köpet jag gjorde var jenasen som kostade 149 kr (rea ) sen var det 30% på rean. Perfekt dit blir det flera gånger.




Ikväll ska vi till Nova vi ska spela ps3 ( Buzz ) och spela färdigt monopolet som antingen andy eller patrik kommer vinna. Jag och Ingela är snart bankrutt.
Det blev inget idag för Patrik är för trött, lite tråkigt
Och här är kylen och frysen också som vi köpte idag.




Kommentarer
Skickat av: .sandra

Låter som att köket kommer bli fint när det blir klart. :) vad ska ni ha för färg på luckorna?

Skulle inte du kunna ta lite kort på ert hem så jag kan få se hur du bor? :)

2009-01-06 @ 15:12:58
URL: http://ordavsandra.blogg.se.
Skickat av: kristoffer

jaaaaa visst är underbart

2009-01-06 @ 20:10:03
Skickat av: mollie

ska ni köpa en son











2009-01-06 @ 20:17:57

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0