Familjen!

Godmorgon

Imorgon är det bestämmt att hela min familj kommer, mollie michaela mamma och michael.
Ska bli roligt. Hade önskat att Sara kunde hänga med ner då hade jag blivit ännu gladare.
Så tråkigt det som hände och att hon nu fått flytta tillbaka till Borås, jag ville ju ha min sara snutta här nere.

Idag ska jag även jobba fast det är bara två timmar för dem skulle på möte så då frågade dem om jag kunde gå in extra, ja visst hade ju inte vart lönt om jag bott långt ifrån men nu har jag en tio minuters promenad så.

Blev så glad igår när vi var hos Patriks mamma så kollade hon på korten för vi hämtade ut dem stora innan vi åkte dit, så sa hon att hon ville ha ett kort där på oss.
Så det fick hon och nu står jag och Patrik i en ram i hennes hall, lite gulligt.

Vet ni någon affär dem har fina/coola ramar?

Kortet som är inramat i Cecilias hall


Kommentarer
Skickat av: .sandra

Tack! :) Och jadå, ska ta det lugnt, försöka iaf.

2009-01-16 @ 16:01:24
URL: http://ordavsandra.blogg.se.
Skickat av: Malin

Jättefin bild på er. :)

2009-01-16 @ 16:10:31
Skickat av: eja

sååå sött:D

2009-01-17 @ 09:42:03

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0