Jag älskar min pojkvän, aldrig att jag hade varit den jag är idag utan honom.
Mitt liv innan P bestod av att vara i skolan när jag orkade och fest på helgerna med min bästa vän.
Till slut gick allt över styr och jag kände mig inte riktigt glad.
Och p kom i rättans tid,
Det finns så mycket jag har att tacka honom för allt han har fått mig att inse vilket egentligen är självklart men som inte riktigt satt sig i huvudet.
Vi har en lägenhet, båda två har jobb vi har ett mål med lägenheten allt flyter på som det ska va.
Det jag ville säga med detta är att jag är lycklig med Patrik för han har allt vad jag vill ha,finns lite som saknas men ingen människa är perfekt Jag älskar dig gubben♥ 


♥ 2007-02-22 ♥ 








Hur gör en kille dig lycklig?

Kommentarer
Skickat av: Malin

Awe :)

2009-01-29 @ 15:28:54
Skickat av: Camilla

åh, cute! ;)



hm... genom att öppet kunna visa känslor. och ha lika torr humor som mig ;)

2009-01-29 @ 15:29:31
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Anonym

Det är ju vårt gamla kök i bakgrunden........häftigt

2009-01-29 @ 16:34:45
Skickat av: sara

vet precis vad du menar gumman, samma med mig ju.

Just det, har nog inte berättat det men J kommer hit ikväll och stannar tills på söndag :D jag är överlycklig!! Ni är så fina tillsammans du och Pudan det kommer vara livet ut det vet jag.

Ringer dig sen..ska till arbetsförmedlingen kl 11 nämligen. Puss Puss!

2009-01-30 @ 08:37:00
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/
Skickat av: pusssii

just like adam sandler ;D

2009-01-31 @ 13:25:53

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0