En full vecka

Ska bli bättre på att uppdatera michaela !

Efter jobbet idag gick jag och köpte ett illrosa block för att ha bättre koll på mina tider, vill ju inte missa en arbetsdag :) + en chokladkaka.
Så nu har jag skrivit in alla mina tider och även dem jag hade i december månad.
Så nu känner jag att jag har full koll på allting.
Jobbar ända fram till söndag nu så det blir en tuff vecka men en massa pengar. Och åter igen så trivs jag så jättebra.





Nu ska vi äta grytan som blev över från i lördags ( ja den har vart ned fryst ) sedan kolla en film och äta utav chokladen och till sist lägga oss.

Vill bara lägga till också att nu har Barack Hussein Obama blivit USA:s president, lyssnade på när han talade till folket och min engelska är inte den bästa men det jag snappade upp var väldigt fint och starkt sagt. Så han blir nog bra och bättre än den förre.
Vad tror ni?


Kommentarer
Skickat av: Anonym

Ja han lär bli mkt bättre än den förra. :)

2009-01-20 @ 22:37:18
Skickat av: eja

Det är bra jennifer:D

2009-01-21 @ 10:17:03
URL: http://michaeja.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0