Tack!

Då var alla hjärtans dag över.
Och patrik skulle ju överaska mig med middag och jag kan berätta att det blev en total överraskning.
Han bjöd på Inbakad fläskfilé med någon slags röra i och rödvins sås och det var jättegott, bland det godaste jag ätit.
När vi åt så stängde vi av tv.n så det bara var vi som åt och pratade och det kändes faktikst skönt att bara sitta och prata om ingenting, visst pratar man ju annars också men det kändes anorlunda.

Tack för en fin kväll Patrik







   
( Går att förstora upp )

( Maten ser lite konstig ut såsen ser tjock men är icke det.   Sen är det Patriks blommor jag köpte och den lilla rosa där betyder Du är mitt allt )

Kommentarer
Skickat av: eja

Vad mysigt:D

2009-02-15 @ 13:07:37
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: Camilla

mysigt. ;) min värmlänning lagade oxå mat åt mig igår!

2009-02-15 @ 13:11:49
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: mamma

Vi badade skumbad, jag och Michael + Mollie och Michaela!!!! Ingen romantik i badkaret här inte!!! Men vi hade det jätte mysigt ändå, jag hade tänt levande ljus. Sen åt vi thaimat sen blev det melodifestivalen sen var det läggdags. Barnen sov i våran säng så ingen romantik då heller!!!!

2009-02-15 @ 14:46:10

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0