Midsommar 2006

Måste bara skriva lite kortfattat om Midsommar 2006 för jag fick tag i bilder från då.
Det var underbart kul jag och monika tog tåget ner till Varberg fick stå upp  eftersom det var så fullt med folk/ungdommar som skulle till Varberg för att festa, mötte dem andra vi skulle vara med  och slog upp våra tält, minns att det regnade som fan när vi kom ner men efter regn kommer solsken.
Sen efter allt var det bara dags att börja dricka alkhol jo visst

Midsommarens bästa kommentar kom från en vän Erik som var så full att han gick och la sig själv i vårat tält och jag och monika min kompis var på andra sidan campingen, hittat några vi kunde dricka med.
Då är det en stor bussbil eller vad heter det ? som sätter på rätt så hög musik, då hör man erik vakna där borta och skriker full som ett svin " Stäng av basjäveln".
Och jag skrattar än idag åt detta.
Inte nog med det har för mig att monika också spillde rödvin på sitt vita linne, och jag gjorde sönder min telefon, eller rättare sagt killen som trodde han var cool med freesbeen gjorde sönder den.! men allt var en olyckshändelse menmen.


Monika Erik och jag




Monika och jag, fråga mig inte vad jag gör, och hur fick vi plats tre personer i detta tält.




Vad är era bästa midsommar minnen ?



Kommentarer
Skickat av: Monika

Midsommar med dig var en av dom bästa dagarna, vi hade jättekul!

2009-02-17 @ 11:37:49
URL: http://monikafriberg.blogg.se/
Skickat av: eja

Midsommar överhuvudtaget är det bästa man firar älskar det så jäva härlig stämmning och vaaarmt:D

2009-02-17 @ 15:47:23
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: mamma

tänk vad härligt det är med midsommar!!! Först midsommar-grill hos mossan och fassan, sen åker man hem och tar det lugnt. På lördagen vaknar man inte med hangover. BRA VÄL.....

2009-02-18 @ 15:07:48
Skickat av: Camilla

snygga bilder ;)



min bästa midsommar... well. de va nog för två år sen när vi hade fullt med folk hemma med fotboll och brännbollsturneringar, sjukt god mat, grillning vid sjön 3 på natten och ännu mer fotboll ;)

2009-02-18 @ 20:32:59
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0