Lilla Nova



Igår vid halv sju så kom lilla Nova hem till oss, vi fick passa henne eftersom andy och ingela skulle ut och äta sushi ( stavning )
Det var jätte roligt, hon var lite suris innan hon fick i sig lite utav min kina mat, patriks pizza tyckte hon inte alls om.
Hon är verkligen för söt vi stod i köket och hon lekte säkert tjugo minuter sammanlagt med att öppna och stänga köksluckorna.
Och hon har nog nyligen hittat sin tunga för den åker in och ut och lite rullningar här och där.
Och  när Patrik åkte iväg och hämtade maten fick jag absolut inte gå ifrån henne för då började hon gråta så jag fick bära runt henne när jag dukade hehe. Gulligt.

Farbror Patrik och Nova




Tant Jennifer och Nova







Idag är det alla hjärtans dag, hoppas den blir bra för er, vad ska ni hitta på !?

Kommentarer
Skickat av: .sandra

Naw, vilken söt unge. :) Tänk när ni får en egen sådan. ;) haha

2009-02-15 @ 14:53:28
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0