Jag är överlycklig.

Åter igen jag har ingenting att skriva för jag jobbar varenda dag så ingenting händer i mitt liv, jag vill inte gå in här och skriva " Idag har jag legat på soffan, idag är det sol ute, idag ska jag jobba" blir inte roligt för er som läser.

Men nu har jag en nyhet som gör mig jätteglad.

Min allra bästa kompis Sara Elisabeth Lindgren ska ha barn i September.
Fattar ni !?
Det ska komma ut en liten skitunge som kommer vara så underbart söt.
Jag är så glad för hennes och johannes skull så det finns inte. Hon går in i vecka tio nu redan.


Till min vän Sara
Jag älskar dig och jag älskar dig absolut inte mindre för att du ska få en liten knort
Du är min bästa vän och jag vet att du kommer klara av det här galant, du kommer bli en så bra mamma
Bebben kommer vara stolt att ha dig som mamma, och jag är stolt över att du är min vän, det har jag alltid varit.
Hoppas att jag får ta del av erat liv, och se barnet växa .
Finns nog ingen annan lycka än att se sitt egna barn upptäcka nya saker som är så naturliga för oss alla redan.

Åter igen jag älskar dig Sara.




Hej lilla bebis hoppas du inte stör mamma allt för mycket där inne.


Sen hoppas jag att jag blir fadder så jag blir tant Jennifer en gång till så jag kan ta med barnet till kyrkan ;)

Kommentarer
Skickat av: krille

hmm , ja gratulerer ;)

2009-02-07 @ 12:50:28
Skickat av: sara

Åååh vad du är söt gumman :D jag är så lycklig, och så glad för att du är så glad för min skull! Klart du ska få vara med! du ska vara med på allt, tant Jennifer! Älskar dig mitt hjärtegull.

2009-02-07 @ 12:52:16
Skickat av: Izabella

Åh! gud va kul, grattis :)

2009-02-07 @ 13:05:30
Skickat av: eja

Vad galet , men roligt, gratta henne:D

2009-02-07 @ 14:06:56
URL: http://michaeja.blogg.se/
Skickat av: Camilla

mysigt :)

2009-02-08 @ 10:46:55
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: .sandra

åh, vad kul och mysigt för henne. Jag blir nästan avundsjuk, faktiskt. :D

2009-02-09 @ 16:12:41
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0