Ena sekunden till den andra.

Olyckor kan hända så snabbt.
Men detta är ju bara för sorligt.

Tänk att han stod där lycklig och hade allt till ena sekunden till att förlorat sin dotter.
Jag menar man kan aldrig vara säker.
Läs här

Idag blir det ingen simmning Carro barro är sjuk men jag tänkte faktikst ut och gå, ska sno patriks mp3 och lägga in lite ny musik och sedan traska mig en runda, duktigt va?
Det är kallt och friskt ute så då är det bara skönt.

Nu på lördag ska vi ut och äta på La/Le Cardinal i Helsingborg ska bli mumsigt blir jag Carro Andre och Patrik såklart.
Vi skulle också spela bowling efteråt men eftersom Carro känner sig dålig så blir det ej av.

Kommentarer
Skickat av: .sandra

Usch, fy fan vad hemskt! :S artikeln alltså.

2009-02-19 @ 16:13:08
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: eja

Fan vad hemsk olycka:(

2009-02-19 @ 19:37:24
URL: http://michaeja.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0