Alla hjärtans dag

Imorse vaknade jag med att Patrik kom in och sa att jag skulle stiga upp för att vi ska hinna äta frukost tillsammans innan han åker på sin fotbollsmatch.
Så jag låg där och vaknade till då hör man han springa iväg och kommer lika snabbt  tillbaka med present till mig!
Och i där låg det en skjorta och en chokladask i hjärtan!
Jag tror det har hänt någonting med honom att han kanske har ramlat i trappan eller något för han brukar inte vara så omtänksam men jag blir så glad när sådant här kommer då vet man verkligen att han tänker på småsaker.
Jag ska springa iväg nu och handla blommor tänkte jag sen har jag en suprise till men den tar några dagar att få hem men han får stå ut.
Så ikväll blir det tre rätters här hemma och mys framför tv-n och jag är så nöjd med alltid

Skjortan är ljus blå med vita ränder neråt, och chokladasken behöver vi ju inte prata om, det kommer ju gå som ett naffs sen
Tack så mycket Älskling ♥


Titta vad jag fick !
Snäll pojke jag har va ?



Kommentarer
Skickat av: Elina

ha det bra du med på Alla hjärtansdag<33



Jag saknar dig<33

2009-02-14 @ 13:40:42
Skickat av: eja

vad hulligt:D hade ni mysigt

2009-02-15 @ 09:23:10
URL: http://michaeja.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0