Issie



Säger det igen, VÄRLDENS FINASTE TJEJ
Träffade issie i tisdags och självklart
Sara också.
Och båda två var lika fina.

Det var bara en kort visit men det gjorde mycket ändå.
Vi gick en runda på stan och var även " i Tomtens land" tror jag det hette
Jag älskar ER


Någon kärring- Vill ni provsmaka glögg
Sara- Nej tack jag får tyvärr inte dricka       " en liten bebis"
Någon kärring- Men det är helt okej när du ammar, det är ingen alkohol i
Sara- Är det ingen alkohol i?
Någon kärring-Nej.
Sara- Nej då vill jag inte ha!

HAHA så jävla klockrent!










Kommentarer
Skickat av: Sara

Åååh så sött, älskar dig med!

Hahahaha gubben nakom skratta gott åt det

2009-12-10 @ 19:17:38
URL: http://elisabethsara.webblogg.se/
Skickat av: amire fetahu

hahha men sara din alkis heehehe

viiist e hon söt isadora den bilden fick mig o bra jag som va lite nere nyss när sara skickade den

hon e såå söööt ser ut som en liten docka!!!

äta henne =)) grattis igen sara god bles er ;D

2009-12-10 @ 19:18:55

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0