Vardasshopping + Jävla TATTARE!

Höromdagen så var jag ju på Väla med Patrik
Det var faktiskt rätt så trevligt jag gick själv och hade all tid på mig att hitta kläder.
Hittade en del på Gina Tricot men handlade ingenting där ( det var på rean jag hittade kläder ) utan jag väntar längre fram till hösten och använder mitt presentkort där.
Jag var även inne på H&M för att hitta en bikini överdel eftersom den var slut den som jag beställde på nätet så har bara bikinitrosan typiskt men där fanns ju ingenting

Hittade iallafall ett till par leggins som kommer bli mycket använda till hösten eftersom jag inte är en jeans människa.
Sedan också två t-shirtar en vit och en svart. ( den svarta är i tvätten )
Och kan ni gissa jag betalade ingenting!

Kan ni gissa rätt varför jag inte betalade?





Sedan var jag med Johanna och Frida iförrgår och vi åkte till Citygross för dem skulle handla lite mat så jag passade på att handla lite småskit.
Men det blev en tråkig dag, för någon jävel snodde min telefon där.
Jävla tattare.
Men dem kan ju ha så kul med en helt ofunktionär telefon medans jag får en sprillans ny telefon alldeles gratis tack!

Så detta handlade jag
En ny almnacka och hårinpackning till mitt långa tunna hår som är så vackert!






Jävla tattare!
Glöm inte det.
Har inga fördomar min ni utländska som stog jämte mig vid skorna kan ju kasta telefonen
Jävla bärplockare!

Kommentarer
Skickat av: Malin

Vilka svin! :(

2009-08-13 @ 19:08:53
Skickat av: eja

idioter....

2009-08-13 @ 19:24:37
Skickat av: Cecilia

det kan irritera en skitmkt.. att folk alltid ska ha det man själv har..de kan ju köpa grejerna istället:/.. tröjan var jättesnygg =)

2009-08-14 @ 14:45:01

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0