Puss surisar!

Sådär nu har jag kommit hem från Väla.
Det var mycket trevligt
Hittade exakt vad jag ville ha så det kunde inte bli så mycket bättre.

Var även inne på apoteket för att fråga efter sådant bantningspiller, men hon avrådde mig direkt när vi tog fram mitt bmi, men jag förklarade för henne vad jag ville väga men hon ville inte att jag skulle köpa det haha !
Det går att beställa på nätet så.
Plus att man fick sin lönerapport idag med och det var ju mer än vad jag väntat mig så ett plus i kanten var ju det.

Ja nu ska jag in i duschen för att göra mig iordning inför jobbet ikväll

Pusspuss era surisar!




Visst är min flaska söt?




Kommentarer
Skickat av: Anonym

Vad skulle du göra utan mig. Menar jag köra dig ditt och hem. Annars hade du aldrig orka åka ditt ju hehe

2009-08-24 @ 16:09:49
Skickat av: .sandra

Hej Kusin! :)

Jo, tänkte fråga dig en sak.Ska börja med projektarbete i skolan nu, och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ett alternativ jag kom på var att släktforska, och jag vet ju att du håller/har hållt på med det. Är det svårt? Hur går du tillväga, måste du fråga andra släktingar, eller hur gör man?

Kram :)

2009-08-24 @ 21:23:57
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Skickat av: camilla

frida som bodde hos fredrik förut. fjcc.blogg.se

2009-08-25 @ 08:17:57
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Skickat av: Cecilia

Du behöver inte gå ner i vikt.. du e fin som du e..

2009-08-25 @ 11:56:37
Skickat av: Malin

Jag tycker inte heller du behöver gå ner i vikt. Och verkligen inte så mkt så du behöver bantningspiller. :P

2009-08-25 @ 16:14:16
Skickat av: Emma

big no no för piller jennifer, duktigt att du börja på gymmet ist! Much better!

2009-08-27 @ 19:41:03
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0