Morgonpasset avklarat!

Gud vad skönt det var.!
Jag var där klockan elva och då hade hon gjort ett program till mig som vi gick igenom tillsammans.
Och som jag sa så handlade det mest om magen och armarna.
Det såg så lätt ut när hon gjorde men kändes så dumt när man själv stod där, men det ger väl sig.
När vi var klara så körde jag ensam i 40 minuter.
Då gick jag på löbandet i rask takt och sedan så sprang jag en liten stund också och svettig blev man.


Så nu blir det en nyttig lunch och sedan göra sig iordning för jobb 16:30-22

En massa kort har jag fått också.
Det till vänster är ett sådant "travel pass" då jag kan gå på Corpus i andra städer eller i andra länder, det i mitten är en logbok så jag ser hur många gånger jag är där och det till höger är mitt medlemskort som jag checkar in på när jag kommer dit.!
Hoppas det går bra för Maik som ska dit idag vid sex!






Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0