Klippanfesten

Sådär då har man klarat av helgens bravader.
i Lördags så kom Mamma Michael och alla barnen plus Cecilia och Maik.
Vi åt Cecilias goda gulasch gryta och sedan var det dags för alkoholen.
Tog inte så många bilder den kvällen, glömde den hemma när vi gick över till parkfesten menmen.
Jag hade skitkul iallafall träffade folk på jobbet och stod längst fram med stålmusen och dansade till rockabilly musik!¨
Synd bara att ölen smakade skit i öltältet men ja det slank ner det med.
Här kommer lite bilder..
Plus jag tycker ni ska kommentera den sista bilden är ni snälla :)








Sen har vi killen som älskar att vara med på foto
Varsegod Maik :)







Kommentarer
Skickat av: Fredrik.S

Synd man missa Klippanfesten. Men de gör inte mig så mycket de. Ser trevligt ut annars.

2009-08-03 @ 11:27:13
Skickat av: krille

snygging ;)

2009-08-03 @ 14:28:48
Skickat av: eja

fett ös:P komentera min blogg sege....

2009-08-06 @ 10:43:19

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0