Havet invaderades

Godmorgon!
Idag blev det en riktig sovmorgon
Somnade igår efter vi kom hem från kräftskivan på soffan, vaknade sedan att Patrik tog mig i handen och följde med mig till sängen och låg där tills jag somnade, det är gulligt!

Igår var vi ju på stranden vilket inte var SÅ lyckat.
För det första så gick solen i moln så fort vi satte fötterna i sanden och för det andra så var det ca 1 miljon nyckelpigor som invaderade stranden.
Men Helmut han badade han brydde sig inte så mycket.
Jag fick panik eftersom jag hatar små insekter av alla slag.

Vi åkte hem och stannade till på Sibylla mumsigt


Vad gjorde ni igår?!



Maik och Helmut till vänster på bild.

När solen lyste upp

Fullt med sådanna här, jag stod och spelade Tennis med dem små jävlarna.
Sen öste Patrik sand över.
Sov gott.



Bilderna från igår kommer senare.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0