Härmar jag en storbloggare? ooops!



Folk som snarkar är faktikst något som stör mig väldigt enormt och just idag/ikväll var en sådan kväll som jag bara ville somna men fanskapet ligger bak  i nacken och låter som jag vet inte vad.
Så förfan skaffa snarkmaskin till alla er som snarkar!

Svininfluensan, vem fan kom på det. Jag har inte läst om det eller någonting så jag yttrar mig efter vad JAG tycker, och det är att varför ska  media göra så stort av det hela, det är en vanlig förkylnings influensa bara att vissa har ett svagare imunförsvar!




Min bästa vän som snart ska få sin dotter Isadora.
Där är en person att se upp till, att när allt verkligen allt vände sig emot henne så var hon stark och gick igenom bit för bit fram tills idag där hon är lycklig.
Starkt gjort Sara.

Mig själv såklart!
Man kan ju inte missa att tala fina saker till sig själv, viktigt att ha självförtroende.
Men tack jag vet att jag är söt ;)




Kommentarer
Skickat av: sabina

Åh vilken fin blogg du hade :) hur är allt med dig?

/ sabina lindquist

2009-08-28 @ 03:19:43
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/
Skickat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 12:23:52
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Skickat av: Malin

kul med tyskland :) jag tänker iaf på sprit och båt haha ;)



håller med dig om svininfluensan. fattar inte varför de vill skrämma upp folk.. det finns väl de som blir jätte sjuka av vanliga influensan också fast de äldre då och nu de yngre typ.. de flesta som haft svin influensan har ju bara kunnat gå hemma och varit sjuka i några dagar liksom.. men media gör allt för att förstora allt.. :(

2009-08-29 @ 08:52:03
URL: http://fammakhzomi.blogspot.com

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0