Gymmet Äntligen!

Godmorgon

Idag har jag haft en lång sovmorgon, börjar inte jobba förräns 16:30 så skönt det.
Ska åka iväg snart med Fredrik till Väla för att handla lite kläder som jag kan ha på gymmet.
Ringde nämligen dit idag och bokade in oss för ett sådant " första möte" med dem så imorgon klockan sex gäller det.
Ska bli jättekul!
Och vi var även igår hos Andy och Ingela för att hämta lite nyttiga recept från viktväktarna.
Så nog fan ska man kunna klara av att gå ner i vikt.
Sist jag vägde mig då vägde jag 59,6 kilo så det har ju minskats med ca 4 kilo på en månad.
så det är kul.

Nu ska jag göra mig iordning innan Fredrik kommer och plockar upp mig

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Skickat av: Therese

Vad härligt att du har psyke till att dra till gymmet. Jag har bara psyke nog att ta mig till Sunhouse. Fan, jag måste också börja träna, måste hitta något jag gillar. Typ badminton eller simning ;P

2009-08-24 @ 15:59:51
URL: http://mtj.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0