Hemma med alkoholen!

Nu har jag vaknat ifrån Tysklands resan.
Vi åkte ju igår morse klockan fem och var framme vid nio tio tiden kommer inte riktit ihåg.
När vi var framme i Tyskland så åkte vi direkt till Calles som ligger i Burg för att handla lite alkohol.
Det blev till oss själva och till Michael det är ju kräftskiva snart uppe i Borås.

 




Sen var det dags att åka till Kiel för att shoppa,
Jag handlade inte så mycket för jag hitta typ ingenting men en kofta fick jag med mig hem iallafall.
Sedan blev det lite till Isadora också men det vill jag inte lägga upp här för det ska bli en present.
Vädret var inte det bästa heller menmen vi åkte ju inte dit för att sola.
Tyvär så gillar inte Maik att vara med på foto men jag han trycka.






Sedan var dagen över och vi skulle åka och äta någonstans det blev en restaurang i Preetz
Och jag måste säga att det var det godaste jag har ätit på länge kanske inte det nyttigaste men.
Det var ostgratingerade kkycklingbröst med champinjonsås.
mums
Det var en rastaurang med typisk tysk mat.









Tack för hela resan det var jättetrevligt,
förutom när jag fick skoskav och ont i ryggen för att gått så länge men skit i det.
Nu ska jag äta frukost som Patrik har gjort iordning.

Ser maten nyggig ut?




Kommentarer
Skickat av: Cecilia

Haha usch, mkt att göra? lät inte skönt med skoskav :(

2009-08-30 @ 13:40:03
Skickat av: Elina<3

Gud vad härligt ni måste ha haft det , jag kanske ska till sydafrika på novemberlovet :)



Men ni får ta och komma till borås någon gång :) måste bara träffa dej (L)(L) Puss hej<333

2009-08-30 @ 15:28:38

Vad vill du ha sagt?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0